- Úvod
- Informace obchodní
- Reklamační protokol
V případě, že si přejete reklamovat zakoupené zboží, vyplňte a zašlete e-mailem nebo poštou tento formulář (stáhněte ZDE ). Jakmile jej obdržíme, budeme Vás obratem kontaktovat. Dříve zboží prosím nezasílejte!
Reklamační protokol
Zákazník / odesílatel:
Jméno a příjmení:
Bydliště:
E-mail:
Telefonní číslo - bezpodmínečně nutné vyplnit:
Prodávající / adresát:
Jan Vejnar, Leoše Janáčka 2979, 544 01 Dvůr Králové n.L., Česká republika
IČO: 45956031, DIČ: CZ7211033610, zapsaný u Městský úřad Dvůr Králové nad Labem, odbor obecní živnostenský úřad, Č.j.: OŽÚ/613/2012/Ta/3
E-mail: info@prodetailing.cz , Telefonní číslo: +420 603 835 883
Věc: Reklamace
Dne: ......................... jsem prostřednictvím Vašeho e-shopu www.prodetailing.cz s Vámi uzavřel(a) kupní smlouvu.
Číslo objednávky nebo FAKTURA - DAŇOVÝ DOKLAD číslo: ..................................................
Zboží jsem fyzicky převzal dne: ..................................................
Název zboží:
Podrobný popis závady, přiložení fotodokumentace:
Návrh způsobu řešení reklamace:
Zboží Vám zasílám na adresu: Jan Vejnar, prodetailing.cz, Smetanova 971, 544 01 Dvůr Králové n.L., Česká republika
Respektuji tyto detaily reklamace:
Seznámil jsem se s podmínkami reklamace dle bodů 7 až 7.24 Obchodních podmínek.
Při zaslání zboží je nutné jeho důkladné zabalení a zabezpečení proti poškození.
Přikládám FAKTURU - DAŇOVÝ DOKLAD o koupi, ZÁRUČNÍ LIST (pokud byl součástí dodávky) a Reklamační protokol
Místo: ....................................................................................................
Datum: ....................................................................................................
Vlastnoruční podpis: ....................................................................................................
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámky prodávajícího:
Podání Reklamačního protokolu dne: .........................
Doručení Reklamačního protokolu dne: .........................
Doručení reklamovaného zboží dne: .........................
Datum vyřízení reklamace dne: .........................
Způsob vyřízení reklamace: .........................
Vyřizuje: ..................................................