Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 001 Kč a máte dopravu ZDARMA
Rok 2020 je plný novinek...

  1. Úvod
  2. FAQ

TATO STRÁNKA JE MOMENTÁLNĚ VE VÝSTAVBĚ, ODPOVĚDI NA DOTAZY

PRŮBĚŽNĚ DOPLŇUJEME

Vaše dotazy pokládejte na náš e-mail: info@prodetailing.cz

Upozornění: Níže uvedený obsah vyjadřuje naše osobní názory, reálné zkušenosti a poznatky z praxe,

podložené informacemi od výrobce. Je zakázáno jakékoli kopírování textů a jejich šíření

bez souhlasu autora.

 

Můžete prosím shrnout výhody keramických a dalších povlaků Nanolex oproti dosud používaným

tradičním ochranám např. voskům?

.......... doplnit

Ve stručnosti - proč bych měl při svém výběru keramické ochrany upřednostnit značku Nanolex?

.......... doplnit

Jak pečovat o vůz ošetřený keramickými povlaky Nanolex, jak často provádět jejich revitalizaci?

Teorie

Následná péče o vůz ošetřený keramickými povlaky Nanolex je stejná u všech typů 

povlaků, které máme v nabídce. Keramické povlaky přinášejí mnoho benefitů

a jedním z nich je právě snadnost údržby. Bylo by mylné se domnívat, že ošetřený

vůz nevyžaduje žádnou nebo jen velmi malou údržbu, protože právě pravidelnost 

mytí zajistí dlouhodobou kondici keramické ochrany. 

Pravidelná péče snižuje kontaminaci laku, kterou po delší době působení musíte

řešit razantnějším způsobem, ať již jde o mastnotu, asfalt, polétavou rez, ptačí 

exkrementy, ale především hmyz na přední části vozu.

Ani umytí pouze čistou vodou nestačí, protože tak dojde k odstranění pouze

mechanických nečistot, ale ne silniční mastnoty. V ten okamžik se nemohou

projevit hydrofobní vlastnosti keramického povlaku a dochází tak k momentálnímu

zklamání z jeho funkčnosti. Ihned po umytí pomocí chemie a ručního kontaktu

s povrchem vozu je efekt odpuzování vody okamžitě patrný.

Praxe

V nabídce značky Nanolex najdete kompletní sortiment produktů pro následnou 

péči. Jejich chemické složení je přizpůsobené tak, aby jejich dlouhodobé používání

bylo kompatibilní s keramickými povlaky Nanolex. Nedochází tak zbytečně

k  oslabování funkčnosti použitím nevhodné chemie.

Nyní si popíšeme konkrétní kroky péče o ošetřený vůz.

.......... doplnit

 

Proč neuvádíte u keramických povlaků Nanolex životnost v letech jako mnoho jiných značek?

Uvádět životnost provedené ochrany vozu v letech není zrovna šťastný způsob, jak upoutat

zákazníkovu pozornost a přimět jej k nákupu produktu, případně k získání zakázky.

.......... doplnit

Zejména aplikačním firmám doporučujeme prezentovat provedenou ochranu vozu výše uvedeným

způsobem. Předejdete mnohým nedorozuměním se zákazníky a v jejich očích si kredit spolehlivé

firmy, u které platí to, co řekne - udržíte i v budoucnu.

 

Jsem schopen zpracovat keramické povlaky Nanolex, aniž bych absolvoval školení k jejich aplikaci?

Pokud se týká vlastního zpracování keramických povlaků Nanolex - lze v zásadě odpovědět ano.

Keramické povlaky Nanolex vynikají nekomplikovanou aplikací a průměrně zdatný jedinec by ji s pomocí

instruktážního videa, psaného návodu a naší telefonické podpory měl zvládnout. 

Je třeba si však uvědomit, že aplikace keramických povlaků je završením celého procesu přípravy laku.

Ten vyžaduje mnoho zkušeností a je závislý na typu a stavu laku konkrétního vozidla.

Předpokladem je znalost jednotlivých procesů, kterými jsou chemická a mechanická 

dekontaminace laku, vícekrokové strojní leštění, způsoby odmaštění a další kontrolní techniky dosaženého

předaplikačního výsledku. Neobejdete se ani bez rozsáhlé výbavy a v neposlední řadě hraje důležitou

roli prostor, kde jsou práce prováděny a s tím související tepelné, vlhkostní a světelné podmínky.

Znalosti technik strojního leštění a příslušná výbava je pak jedinou možností případné nápravy

vad, způsobených nesprávnou technikou aplikace.

Chcete-li opatřit vůz keramickým povlakem, máte dvě možnosti, jakou cestou se vydat.

První možností je svěřit aplikaci certifikovanému středisku Nanolex Approved Detailer,

které disponuje potřebnými znalostmi, zkušenostmi a výbavou. Kontakt na taková místa

v Čechách i na Slovensku Vám rádi sdělíme.

Druhou možnost doporučujeme zájemcům, kteří se tímto oborem živí, nebo je jejich hobby s potenciálem

dalšího využívání znalostí získaných zaškolením a certifikací k aplikaci keramických povlaků Nanolex.

Zájemce rádi provedeme celým přípravným i aplikačním procesem, který zahrnuje výše uvedené požadavky 

a je doplněn o mnohé další inormace, týkající se následné péče, komunikace se zákazníky, nastavení

programů, cen a mnoho dalšího.

 

Proč bych měl chránit povrchy zcela nového vozu, není lepší nějakou dobu počkat?

Zároveň se bojím, že aplikační středisko bude leštit můj vůz a zeslabí již tak tenkou vrstvu laku z výroby?

.......... doplnit

 

Je nutná příprava laku a dalších povrchů před aplikací keramických povlaků Nanolex, pokud se jedná o zcela nový vůz?

To, že si z autosalonu odvážíte zcela nový vysněný vůz není zárukou bezchybného stavu, zejména jeho lakovaných povrchů.

Denně se o tom přesvědčujeme a s jistotou víme, že i vozy prémiových značek nemají lak v takovém stavu, 

který byste chtěli dlouhodobě zakonzervovat keramickými povlaky Nanolex.

Důvodů je hned několik. Výsledný stav vozu je pak kombinací převážné většiny z nich.

Vady výrobní - např. smítka v laku, stékance, škrábance

Jedná se o vady v rychlosti odstraněné buď zcela nebo částečně již v procesu výroby s možným zanecháním stopy

po rychlém přeleštění.  Pomerančová struktura laku není výrobní vadou, ale požadavkem výrobce na vzhled lakovaných ploch,

informující zákazníka o dostatečné tloušťce laku.

Vady při skladování vozu

Jedná se o vady zapříčiněné skladováním vyrobených vozů převážně v průmyslových oblastech s vysokým podílem

spadu chemických či pevných látek, při kterém dochází ke kontaminaci nechráněného laku.

Vady při transportu vozu

Jedná se o možné vady způsobené mechanicky při manipulaci s vozem - při nakládce a vykládce,

dále o vady z vlastního transportu po silnici (asfalt, náletová rez, odlétávající kamínky) nebo po železnici (vysoký

podíl náletové rzi způsobený brzděním vlakových souprav nebo uvolňováním z trolejového vedení).

Vady při přípravě vozu u prodejce

Jedná se o možné vady při odstraňování ochranných polepů, při neodborné nápravě výše uvedených škod

nebo o vady způsobené nesprávnou technikou mytí při přípravě vozu k prodeji. Zároveň chci na obhajobu

odpovědných pracovníků zmínit jejich vysoké pracovní nasazení, které při sebelepší snaze neumožňuje

z časových i ekonomických důvodů dovést přípravu vozu do bezchybného stavu.

Řešení

Řešením všech výše uvedených aspektů je pak služba Nanolex Protected New Car.

Ta buď přímo u prodejce, většinou však v certifikovaném středisku Nanolex Approved Detailer, vyřeší veškerá

pochybení a ochrání v dohodnutém rozsahu celou řadu povrchů vně i uvnitř nového vozu.

Tuto službu doporučujeme jednoznačně oddělit od běžné přípravy nového vozu k prodeji, kde může být

pro většinu prováděných úkonů chápána jako samozřejmost před předáním kupujícímu.

Nabídněte ji kupujícímu prostřednictvím prodejce již ve fázi objednávky - zadávání nového vozu do výroby.

V této fázi kupující většinou akceptuje cenu za příplatkovou výbavu v řádech tisíců i desetitisíců, 

ale bezprostředné po nákupu již nechce investovat do ochrany svojí investice mnohdy velmi vysoké hodnoty.

 

Často se při údržbě, zejména ve spojení s keramickými povlaky setkávám s pojmy "beading" a "sheeting"

- můžete prosím vysvětlit, co znamenají?

Oba pojmy souvisí s odvodem vody z ošetřeného povrchu vozu - jedná se o tzv. hydrofobitu povrchu.

"beading"  (korálkování)

- je tzv. tvorba kapiček vody na povrchu ošetřeného vozu

- je projevem dokonalé funkčnosti aplikované ochrany

"sheeting"

- je tzv. plošný odvod vody z povrchu ošetřeného vozu

- je určitým typem funkčnosti aplikované ochrany

- může být i známkou postupného snižování funkčnosti aplikované ochrany          

 

PRO ZPRACOVATELE:

Odpovědi na tyto otázky získáte při absolvování tréninkového

a školícího programu Nanolex Detailing University, zaměřeném na úspěšné a profesionální

zvládnutí práce s produkty značky Nanolex.

 

Jakou výbavu a pomůcky budu potřebovat pro komerční aplikaci keramických povlaků Nanolex,

pokud chci působit jako profesionální a vybavené středisko?

.......... doplnit

Jaké doporučujete kontrolní postupy před aplikací keramických povlaků Nanolex, v případě nového nebo již provozovaného vozu?

My si je vyjmenujeme stav kombinací techto duvodu minimum je tedy dukladná kontrola pod inspekčním světlem náletové rzi

.......... doplnit

Jaké jsou podmínky pro úspěšnou aplikaci keramických povlaků Nanolex - prostředí, teplota, vlhkost, osvětlení?

.......... doplnit

Kolik vrstev keramických povlaků Nanolex můžeme provést a v jakém časovém odstupu, zároveň

je nutné bezprostředně po aplikaci nanést nějakou další uzavírací nebo ochrannou vrstvu?

Jaká je doba zrání keramických povlaků Nanolex, je nutné je vypalovat pomocí IR lampy?

 

.......... doplnit

Lze keramické povlaky Nanolex aplikovat stříkáním?

.......... doplnit

Jakým způsobem postupovat, pokud je nutná oprava laku s nanesenou vrstvou keramického povlaku Nanolex?

Při opravě laku s funkčním keramickým povlakem je třeba dodržet jedno základní pravidlo: nikdy se nesnažit

o opravu pouze místní části, ale vždy celého lakovaného dílu. Hlavním důvodem je, že funkční keramický povlak

se svojí schopností odpuzovat vše, co se snaží přilnout, již nikdy nezajistí dostatečné navázání opravné vrstvy. 

Dokonce může dojít i k reakci s původními zbytky povlaku, v každém případě rozdílná hloubka laku a efekt zvýrazňující odstín

laku, dodatečnou opravu prozradí.

Pokud se jedná o opravu jednoho dílu (např. škrábance) a defekt je vyřešen pomocí strojního leštění, vždy je třeba odleštit

celý díl a po dosažení požadovaného výsledku opravy a odmaštění lze znovu aplikovat keramický povlak.

Pokud  se jedná o rozsáhlejší opravu, při které přijde na řadu i lakovací proces, je nutné keramický povlak odstranit z celého

dílu obroušením, případně odleštěním. Pokud je při lakování plánován tv. rozstřik i na sousední díly, je třeba i tyto díly

připravit obroušením a odleštěním už z důvodu přilnutí nové vrstvy laku. Znovunanesení keramického povlaku na celé

díly pak doporučujeme provést až po dokonalém vyzrání nového laku (cca po 6 až 8 týdnech) a jeho opětovné přípravě

(dekontaminace a odstranění drobných vad laku způsobených provozem - přeleštěním).

 

Jaká je spotřeba keramických povlaků Nanolex - mám si koupit menší nebo raději větší balení?

.......... doplnit  roli hraje barva laku, dokonce i tvrdost

Jaká dlouho a v jakých podmínkách můžu skladovat neotevřená / otevřená balení keramických povlaků Nanolex?

.......... doplnit 

Jak často doporučujete provádět revitalizaci horní vrstvy keramických povlaků Nanolex aby byla zachována jednoduchost údržby?

.......... doplnit   i do horní sekce otázek a odpovědí

 

 

Novinky z našeho blogu

Proč vlastně Nanolex?
09.11.2020
Proč vlastně Nanolex?
Proč jsme v záplavě značek vybrali právě Nanolex? To najdete v našem článku. Třeba Nanolex osloví i Vás... číst celé
... chci dostávat informace
© 2015-2021 prodetailing.cz - všechna práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.